2012. március 24., szombat

Töltött szűzérme


Az utóbbi időben egyre gyakrabban veszek szűzérmét. Nagyon hálás húsdarab, sokféleképpen és nem utolsó sorban viszonylag gyorsan elkészíthető. Lehet belőle szép kis medallionokat sütni, de egészben is megtölthető, szinte bármivel.  Ezúttal én két szűzérmét töltöttem meg különböző töltelékkel, az egyiket reszelt sajt + mustár + kolbász keverékével, a másikat vékonyra szeletelt füstölt sonkával + aszalt paradicsommal + mozzarellával.
  • Az egész szűzérméket hosszában bevágtam, kiterítettem, majd folpack közé rakva kiklopfoltam, sóztam, borsoztam.
  • Megpakoltam a töltelékkel, majd felgöngyöltem és baconnel körbetekertem, hústűvel megtűztem.
  • A tekercsek minden oldalát kevés olívaolajon lepirítottam egy serpenyőben.
  • Egy tepsibe póréhagymát, lila hagymát, kaliforniai paprikát és előpárolt répaszeleteket helyeztem, majd a tekercseket ráfektettem a zöldségágyra.
  • Kevés fehérbort löttyintettem alá és alufóliával letakarva megpároltam, végül még kicsit fólia nélkül is megpirítottam.
  • A tekercseket felszeletelés előtt pár percig hagytam pihenni, majd a zöldségágyon tálaltam és zelleres burgonyapürét kínáltam hozzájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...