2012. május 1., kedd

Olajbogyókrém - Tapenade


A hétvégi névnapi bulira beouf bourguignon készült, bográcsban!! Szerintem elég macerás elkészíteni, mivel szinte az összes hozzávalót (zellerszártól, gyöngyhagymán át a marhahúsig) külön-külön le kell pirítani, de rám most csak a kóstoló szerepét osztották, illetve az előételekért voltam felelős. Finom lett, sajnos kép nem készült róla:-(
Viszont már régóta szerettem volna igazi, házi olajbogyókrémet gyártani, amihez most jött el a megfelelő pillanat. Mindenkinek ízlett, bár többen nem jöttek rá, hogy miből mixeltem:-)

Hozzávalók:
50 dkg fekete magozott olajbogyó, 3 ek kapribogyó, 3 gerezd fokhagyma, 2 szardellafilé, olívaolaj ízlés szerint,  fél citrom leve, só, bors
  • Az olajbogyókat összeszeltem, keverőtálba raktam. 
  • Hozzáadagoltam a többi összetevőt, majd a botmixerrel pépesítettem az egészet.
  • Óvatosan sóztam, borsoztam, végül olívaolajjal krémesre kevertem.


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...