2012. február 13., hétfő

Zazzi a dobozban


Zazzi cukrászda és kávézó, Solymár Terstyánszky Ödön utca 89.

Tegnapi levegőzős, kirándulós délutáni programról - kis solymári kitérővel -  ezzel a kis doboznyi Zazzi-süteménnyel tértünk haza. 
Az üzletbe belépve, be kell vallanom, nagyon meglepődtem... Én egy kis "falatnyi" Franciaországra számítottam, ezzel szemben egy nagyon-nagyon egyszerű, stílustalan kis cukrászdáról van szó. Persze a polcon azért ott díszeleg egy Pierre Hermé baseballsapka.
Viszont a sütemények.... Gyönyörűek! A dobozban Édes semmiség (ha jól emlékszem a nevére), Áfonyás-túrós, Málnás-licsis-rózsás, Karamelles költemény és egy klasszikus Lúdláb torta kapott helyet. Mindegyiket elharmadoltuk és egymás után megkóstoltuk. Mit mondjak, eléggé elnehezedtem a végére... Nekem az Édes semmiség nagyon ízlett, 2. helyre az Áfonyás-túrós került, és dobogós lett még a málnás-licsis-rózsás réteges csoda is. Ezek után a Lúdláb és a Karamelles süti már nagyon töménynek tűnt.
Szóval, legközelebb is útba ejtjük, viszont csak egy süteményt fogok választani, vagy inkább kettőt:-), és önfegyelmet gyakorolok, azaz nem rögtön egymás után fogom megenni őket.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...