2012. február 1., szerda

Kókuszos, mandulás, csokis keksz


Már napok óta hiányérzetem van a délutáni kávé elfogyasztásakor. Áhááá, üres a kekszes üveg. Így aztán összeszedtem mindent, amit találtam: csoki mikulásokat, egy kis maradék kókuszreszeléket, egy zacskó mandula pálcikát (már nem is emlékszem, mihez vettem). Jó kis egyveleg lett:-)

Hozzávalók:
10 dkg mandula pálcika, 10 dkg csokoládé, 3 dkg kókuszreszelék, 17,5 dkg liszt, 1 tk sütőpor, 15 dkg puha vaj, 10 dkg (nyírfa)cukor, 1 tojás

  • A csokit felaprítottam, összetördeltem, majd az összes hozzávalót egy keverőtálban összegyúrtam.
  • A masszából kis gombócokat formáztam, majd sütőpapírral bélelt tepsin szétlapítottam őket.
  • A kekszeket 180 fokra előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...