2010. augusztus 1., vasárnap

Cukkini fasírt


Talán Erdélyben ettem először cukkini fasírtot, méghozzá gombásat, és szinte mélyebb nyomot hagyott bennem, mint a roston sült pisztráng, bár azt is pusztítottuk rendesen:-)
Következzen most az én cukkini fasírtom receptje, gomba helyett sajttal.

Hozzávalók:
3 kis cukkini, 1 tojás, reszelt sajt, 1 gerezd fokhagyma, só, bors, petrezselyem, zsemlemorzsa, olaj
  • A cukkinit kis lyukú reszelőn lereszeltem, megsóztam és egy órát állni hagytam.
  • A szinte szárazra kinyomkodott cukkinihez kevertem egy tojást, a reszelt sajtot,  belenyomtam a fokhagymát, és borssal, petrezselyemzölddel fűszereztem.
  • A masszából kanálnyi mennyiségeket szaggattam, pogácsává formáztam, beleforgattam a morzsába és forró olajban mindkét oldalukat szép pirosra sütöttem.
Tzatzikival ettük, de szerintem egy kis zöldfűszeres joghurt is jól illene hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...