2009. április 21., kedd

Medvehagymás lepény




Húsvéti főtt sonka újrahasznosítására rögtönöztem levelestészta és medvehagyma felhasználásával az alábbi tuti-gyors-szuper vacsit.

Hozzávalók:
1 adag levelestészta (én Tante Fanny féle friss tésztát használtam), főtt sonka kockázva, 1 csokor medvehagyma, 2 tojás, 4 ek tejföl, 6 kanál tej, 10 dkg reszelt sajt, só, bors, 1 ek olívaolaj

  • A medvehagymát nagyobb darabokra vágtam, az olívaolajon pár percig pároltam (de szerintem nyersen is jó), sóztam, borsoztam.
  • A levelestésztát a tepsibe fektettem, szélére peremet nyomkodtam, majd a tésztán elosztottam a medvehagymát és rászórtam a kockára vágott sonkát.
  • A tejfölt kikevertem a tojással, tejjel, hozzáadtam a reszelt sajtot, sóztam, borsoztam, majd a hagymára öntöttem.
  • Előmelegített sütőben 210 fokon kb. 20 perc alatt addig sütöttem, míg a tészta aranybarna lett.
Nekünk nagyon ízlett, fejessalátával, olívaolajos, citromos, mustáros öntettel ettük, közben Overdose-nak drukkoltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...