2009. január 11., vasárnap

Mandulás zabpehelykeksz



Az előző poszthoz hasonlóan ezt a mandulás kekszet is a Dr. Oetker féle karácsonyi süteményes könyvben található recept alapján készítettem el.
Finom lett, gyorsan elfogyott.
Hozzávalók:
150 gr vaj, 150 gr barna cukor, 6-8 csepp keserűmandula aroma, 1 tojás, 200 gr zabpehely, 100 gr darált mandula, 1 tk sütőpor, reszelt citromhéj

  • A vajat kikevertem a cukorral, aromával, majd a tojást is hozzáadtam.
  • A zabpelyhet, darált mandulát, sütőport, citromhéjat összekevertem, majd a vajas masszával összekevertem-gyúrtam, a tésztát egy órára hűtőbe tettem.
  • A tésztából rudakat gyúrtam, centis darabokat vágtam belőle és sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem, majd egy pohárral koronggá lapítottam őket.
  • 180 fokra előmelegített sütőben megsütöttem a kekszeket.


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...