2007. november 10., szombat

Tonhalsaláta


Ma este libavacsorára vagyunk hivatalosak, azaz igazából batyus-bál szerűen összehozunk egy jó kis Márton-napi dínom-dánomot. Mi a borokért felelünk, így nem kellett nagy készülődésbe fognunk. Nem is főztünk, ebédre csak tonhalsalátát csináltam.

Hozzávalók 2 személyre:
2 újhagyma, 1 fél kígyóuborka, 2 paprika, 2 paradicsom, kínai kel, 1 doboz tonhal, 2 tojás, kapribogyó, olívaolaj, só, bors, citromlé
  • A hozzávalókat összeaprítottam, ráborítottam a tonhalat, sóztam, borsoztam, citromlével és olívaolajjal meglocsoltam, szórtam rá kapribogyót, és végül egy kínaikel levélen tálaltam, főtt tojással díszítettem.
Ha olajban eltett tonhalkonzervem van, akkor annak az olaját öntöm a salátára.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...